کنارت هستم♥ℓღ℣ℰ♥کنارم بمان
کنارت هستم♥ℓღ℣ℰ♥کنارم بمان
♥خدایا دوسش دارم

↰❂✘ خدایا ☆ ★

- ✘ ببخش اگه دنیاتو میفروشم به یه نگاه عشقمــــــ

- ✘ ببخش اگه یکیو دارم برام خدایی میکنهـــــ

- ✘ ببخش اگه عشقمو بیشتر از جونی که تو بم دادی دوســـღــــش دارمــــــ ʘ͜͡ʘ

- ✘ ببخش اگه بعضی وقتا سرت داد زدمو عشقمو ازت خواستمـــ

- ✘ ببخش اگه یه موقعهایی عاشقانه میپرستمشــــــ

- ✘ ببخش اگه ارامــــــــــشم خلاصه میشه تو صداشــــــ

خدایا ❥ ❥

- ✘ �� ببخش اگه دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشـــهــ♥ـــ �� ✘❂↱


خـــــــــــــــــدایادوسش دارم✔

 



نظرات شما عزیزان:

star
ساعت14:05---24 تير 1394


ari
ساعت20:03---15 تير 1394
⇧ از خـدا ڪـه پِـنهــون نیـست ⇧ ⇦ از شُـــمـا چــه پِنهــــون ⇨↯ ✔ اونیـڪـه مـن بُـزرگِـش ڪـردم ✔ ✖ بَــد جـوری ڪـوچیـڪـم ڪـرد ...

ari
ساعت21:30---12 تير 1394
بی وفایی کرد و گفت:

نفرین می کنی ؟

گفتم :نه

فقط از خدا می خواهم که هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد!


ari
ساعت17:25---6 تير 1394
" مـــَـــردها " در عین پیچــیدگی..
در عـــاشقی روش ساده ای دارند...
.
تــو را بخواهند،
برایت می جنگند،
تــو را نخواهند،
.
.
.
.
.
با تــو می جــنگند.....


ari
ساعت22:53---29 خرداد 1394
عاقبت یک روز که نزدیک است از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد به سویت خواهم دوید و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد

ari
ساعت12:50---26 خرداد 1394
کلاغ جان!

قصه من به سر رسید...

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم...


ari
ساعت14:34---20 خرداد 1394
ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ، ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺭﻭﻧﻖِ ﻋﻤﺮِ ﺟﻬﺎﻥ ، ﭼﻨﺪ ﺻﺒﺎﺣﯽ ﮔﺬﺭﺍﺳﺖ .
ﻗﺼﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺎ ....
ﺑﺮﮔﯽ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍﺯ ﺑﻘﺎﺳﺖ .
ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ ....
ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ ....
ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﻧﮓ ﺧﺰﺍﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ....
ﻫﻤﻪ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ؛
ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ ....
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ...
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ .!!


بهنام
ساعت8:42---18 خرداد 1394
کنار برکه ی دلم نشستم
و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم
و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی
خانه ی تو را
سکوت کرد و در سکوت
شکستم
و
نیامدی


mohammadslr
ساعت11:22---16 خرداد 1394
سلام . وبتون عالیه موفق باشید .. ممنونم که بهم سر زدید ... فقط این اهنگ وبتون حال ادمو میگیره ... البته سلیقه خودتون هست ............. موفق باشید روزتون بخیر
پاسخ:بعله سلیقه است دیگه =)))


::atieh::
ساعت21:36---3 خرداد 1394
کاش یکی بود صدای پسرا رو تو ۱۶ سالگی ضبط میکرد !

تا به قیافه ما دخترا گیر ندن !

حالا چشای پف کرده

دماغ بادنجونی

ریش و سیبیل کچلک زدشون پیشکش


دوستان اف بی
ساعت12:55---25 ارديبهشت 1394
سلام خوبین ؟؟؟

ما ی سایت جدید ساختیم به اسم دوستان که این سایت روم اختصاصی پرسرعت داره و انجمن فعال که قرار با کمک شما توی همه ی زمینه ها فعالیت داشته باشیم از تکنولوژی و مقاله ی روانشناسی تا فیلم و اهنگ و اس ام اس جک و کل کل دختر پسر

همچنین جذب نویسنده و کسب درآمد و خوانده شدن حرف های دل شما و پیدا کردن خواننده و طرفتار برای پست های خودتون

واسه اطلاعات بیشتر این دو تا پست بخونید و راجب انجمن هم باید بگم فقط با حضور شما رونق میگیره

اگه میخوای شرایط و بدونی و ی محیط جدید بببینی فقط ی بار پست های ما رو بخونید

http://dostanfb.ir/NAZ-DON/270/

http://dostanfb.ir/NAZ-DON/1

لطفا حداقل در سایت ما عضو بشید و درخواست تالار موردنیاز با مدیریت خودتون را به مدیریت اعلام کنید

با عضویت همه چیز به شما میگیم

با تشکر از حضورتون توی سایت دوستان

ایدی منه admi_73@yahoo.com

ممنون میشم نظر تایید کنید شاید کسی که دوست داره نویسنده بشه از طریق این نظر جذب بشه

اف= فرند دوست

بی = باحال یعنی بی باک باحال


мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت18:18---23 ارديبهشت 1394
سلام.خوبی؟میشه واسه پستای دیگمم نظر بذاری؟
مرسی


мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت18:17---23 ارديبهشت 1394
سلام.مرسی ک اومدی بازم بیا

мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت18:17---18 ارديبهشت 1394
بـه آمـار مـشـکـوکـم … جـمـعـیـت دنـیـای مـن دو نـفـر اسـت . . . .
--------------------------------
سلام وبتون خیلی دیدنیههه
واقعا زیباس
دوس داشتید بهم سر بزنید
مرررسی


E&N
ساعت14:55---27 فروردين 1394
دستــــــــهایم انقدر بـــزرگ نیست

که چـــرخِ دنیـــا را به کامـــت بچـــرخانم..

اما

یـــکی هست که بر همه چیز تــــواناست...

از او تمنـــای لحظـــه های زیبـــا بـــرایت دارم . . .


E&N
ساعت14:54---27 فروردين 1394
به بعضیا باس گفت:
اگه از من خوشت نمیاد به درک!
چون من اصلا جوری رفتار نمیکنم که تو خوشت بیاد
هررری


نرگس
ساعت13:08---27 اسفند 1393
"با سلام ودرود وتبریک پیشاپیش عید نوروز وتبریک چهارشنبه سوری وب خوبی دارین انشاالله زیر سایه خداوند متعال موفق وپیروز باشید به وب منم که با موضوع مباحث تخصصی درباره ی سایتهای همسریابیه سری بزنید ودر ضمن اگه لطف کنیدووبلاگ منوبا عنوان سایت همسریابی یا همسر یابی لینک کنید ممنون میشم ومن هم شما رو لینک خواهم کرد با ایمیل درارتباطیم یا علی"""


ریحانه
ساعت11:28---26 اسفند 1393
آپمممممم...اگه میشه سر بزن...نظر یادت نرها

ریحانه
ساعت19:06---21 اسفند 1393
سلام عزیزم وب زیبایی داری...
دوس داشتی به منم سر بزن
راستی لینکت کردم
پاسخ:سلام. مرسی حتما گلم


بهنام
ساعت8:31---20 اسفند 1393
دست های اورا کــــه گرفتـــــــــــی
دیگر به مـــــن نگاه نکن ...
نگاه تو ...
بیشتــــــــــــر از دیــــــــدن دستهایتان
آتیشـــــــم میـــــــــزنـــــــد ...

...............................................

آنقدر زیبا عاشــــــــق او شده ای ...
که آدم لذت میبرد از این همه خیانت !!
روزی هم اینگونه عاشــــــــق تو بودم ...
یادت هست لعـــــــــنتی ؟؟؟


♥̲ɛ̲ʟ̲ɨ̲ֆ̲ǟ̲ʀ♥
ساعت15:24---7 اسفند 1393
لينك شديييييييييي
منتظرممممم


♥̲ɛ̲ʟ̲ɨ̲ֆ̲ǟ̲ʀ♥
ساعت10:52---2 اسفند 1393
وبت عاليهههههههههههه خيلي باحاله اگه خواستين تبادل كنيم خبرم كنين

مجید اصغرزاده
ساعت14:04---21 بهمن 1393
مي آيم..
دردهايم را روي اين صفحه ي مجازي مينويسم...
ولي هيچكس نفهميد
من اين ها را واقعي درد ميكشم..


♥Bita♥
ساعت13:38---2 بهمن 1393
++❤ اگه به یــــــه نفر قول دادے باهــــــاش بمونے ... ❤

❤ دیگه حق ندارے چراغ امیــــــد دلشو خــــــاموش کنے ... ❤


❤ رو حرفــــــت باش و عاشقش بــــــاش... ❤


❤ مطمــــــئن باش دنیــــــاشو به پات میــــــریزه... ❤

link shodi belinkam


giti
ساعت17:13---1 بهمن 1393
دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!!

مجید اصغرزاده
ساعت18:34---9 دی 1393
سلام مرسی که لینکم کردی منم لینکت کردم با این نام ( کنارم بمان love کنارت هستم) اگه درست نیست بیا وبم بگو به چه اسمی لینکت کنم. راستی اسم لینک من احساس رو تحساس نوشتی بی زحمت درستش کنید ممنون

elham
ساعت22:42---23 آذر 1393
تو هَمیـــشه میگفتـــــی:


مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!


اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !


حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار.......!



✧ღ علــــے ღ✧ღ بــــاراלּ ღ✧
ساعت12:13---15 آذر 1393
حکم اعدام بود...

اعدامی لحظه ای مکث کرد و بوسه ای بر طناب دار زد ...!

دادستان گفت: صبر کنید٬ آقای زندانی این چه کاریست ؟!

زندانی خنده ای کرد و گفت: بیچاره طناب نمیذاره زمین بیفتم

ولی آدم ها ...!

بدجور زمینم زدن !!


سلام وبلاگ قشنگی داری ب ماهم سر بزن ممنون میشیم
پاسخ:ممنونم... حتما عزیز


truelove
ساعت12:40---13 آذر 1393
slm
webe jalebi dari
ba ejaze link kardam
پاسخ:واااایییی مرسی :)


نازنین
ساعت11:36---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم
پاسخ:سلام خانمی شرمنده... وبت باز نمیشه برام :(


atefeh
ساعت18:53---19 آبان 1393
تماҐ حسرتم این است زل زבن شبـ פ روز بہ اسم مخاطبـﮯ ڪَہ میگفتـ بہ تـפ عاבت ڪَرבہ اҐ...



خدآیآ میبینـﮯ چہ ڪَردҐ،حماقت بوב یاבבاشت ڪَرבטּ شماره اشـ ،حماقتـﮯ ڪَہ مَرآ ذره ذره میسوزاند امآ خُدا



تو بہ دلـ نگیر تآوانمـ رآ پس میدهمـ ....



میـבانمـ عاבت ڪَرבنش همـ بہ مـטּ בروغ بوב همچوטּ حرف های ڪَشڪَش..

با دو مطلب آپمــــــ✘

با اومدنت به وبم خوشحالم کنــــــ ✘
پاسخ:حتما دوست خوبم


sina
ساعت9:34---16 آبان 1393
سلام مرسی که بهم سرزدی خوش حالم کردی

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:17---14 آبان 1393
ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی‌ …
چه هـیـجـــانــــی‌ ست …
.


atefeh
ساعت15:09---14 آبان 1393
با افتخار لینکی خوشحال میشم منو هم لینک کنیـــــــ

atefeh
ساعت15:04---14 آبان 1393
پـایـیـــز را כوسـتــــــ כارم

بــפֿــاطــر شـبـــــ هـاے ســرכ و طـولانــے اش

بــפֿــاطــر تـنـهـــایــے و כلـتـنـگــے هـاے پـایـیـــزے ام

بــפֿــاطــر پـیــاכہ روے هـاے شـبــانــــہ ام

بــפֿــاطــر بـغــض هـاے سـنـگـیـــלּ انـتـظــــار

بــפֿــاطــر اشـڪـــ هـاے بــے صـــכایــــــم

بــפֿــاطــر سـالـهـــا פֿــاطــراتــــــ پـایـیـــزے ام

غــم انـگـیــــز اسـتـــــ پـایـیـــــز

و غـــم انـگـیــــزتـــــر وقـتــے تــو بـاشـے

و مــלּ بـرگــهـــا را بــا פֿــیــالــتـــــــــ

تــنــهـــــا قـــכم بــزنــــــم . . .


نگار
ساعت12:49---14 آبان 1393
سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123/


rain
ساعت12:44---14 آبان 1393
salam web besyar zibaee dari. lotfan be manam sar bezano nazaret ro darbarash behem begoo.
http://aznaslebaran.lxb.ir
پاسخ:حتما دوست عزیز


mohammad
ساعت12:22---14 آبان 1393
سلام .
منونم که نظر گذاشتی ..
وبت عالیه . حرف نداره ..
موفق باشی منم لینکت کردم
سپاس


sina
ساعت14:45---10 آبان 1393
سلام مرسی که برام نظر گذاشتی وبت خیلی قشنگههههه
پاسخ:خواهش میکنم بازم میام ، بازم بیا


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت21:09---7 آبان 1393
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟


ღƝ£gƛƦღ
ساعت12:49---6 آبان 1393
نازنینم یه روز میام می برمت

می برمت یه جای دور

که دست هیشکی بهت نرسه

قربانت عزراییل


jojo
ساعت19:47---4 آبان 1393
کــــَمی آرامــــتـــر تنــــ ـها شــــو ...

بـی صـ ــدا تــر بـــشــکــــنـ !!

[ آهــــســــتــــهـ تـــر سراغــــَـشـ را بگــیـــــــر ]

مـــُمــکــنـ استــ بــیــ ــــدار شــــود ..

وجـــ ـــدانــِ نــــداشتـــهـ اَشـ !
پاسخ:بسیار زیبا


elham
ساعت20:12---1 آبان 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


manam bache ramhormazam golam


khoshbakhtam nafas
پاسخ:منم همیطور عشقم!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:01---30 مهر 1393
ممنونم ازت
خیلی ازت ممنونم که دعا کردی
مرسیییییییییییییییییی واقعا


پاسخ:وظیفه بود دوست عزیز


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت22:58---30 مهر 1393
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم می‌خندم
آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…


fatemeh...16
ساعت16:34---30 مهر 1393
ابجی اپم بهم سربزن...!
پاسخ:حتما عزیز دلم


elham
ساعت10:35---30 مهر 1393
مشق شب می نویسم!

صدبار، از روی هرکلمه

دلتنگی ممنوع!

خاطره ممنوع!

خاطره بازی هم!

و مشق می کنم هر غروب تمام این ها را ...

تا که باور كنم دوره ی خوشی های دلم گذشته!!

امــــــــــــــــــــــــا ...

چه فایده که به گوش دل ساده ی خوش باورم نمی رود!



abji bache kojay khozestani?
پاسخ:عزیزم بچه اندیمشک هستم..! بلدی؟


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:01---28 مهر 1393
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

پاسخ:خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 27 مهر 1398برچسب:, | ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ

AbouT

کمی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند...! ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
DesiGn
|TW|
CateGories
LinkS
مینویسم از تو،مینویسم از عشق
گالری عکس رها و زهرا
·۰•●○●ōรհսէ սթ
✿♥ GALLERY AX MISS MALOOS ♥ ✿
دختر خاص ^_^
خیال
لطافت غزل
دختران آسمان
سایت های همسریابی - آری یا نه؟!
❤عاشقانه تنهایی❤
یه دنیا یه *بنیامین*
دخترونه ♥زدبازی♥بهزاد لیتو♥
آموزش سریع لغات انگلیسی
✰✰(¯`*•.¸,¤°ƁƠƓӇȤЄ ƘƠӇƝЄӇ°¤,¸.•*´¯)✰✰
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
کلبه زندگی
fireheart
L♥vely girls
عشق و احساس زیر باران
کارگاه نویسندگی علی عبدی
Bi Ponah
چت روم مذهبی یارغائب
کلبه عاشقانه ما دوتا
truelove
عاشقانه ما دو نفر
خانمی که خودم باشم
تلخ و شیرینی زندگی
عشق هرگز نميميرد
شکسته دلان
♥گالِـــریِ دُختَـــرِ خُــــردادی♥
گرمای عشق
E_Sh-Gh
هرچی دوست داری
تلخ و شیرین زندگی...
مختلف
موضوعات جدید (دانلودستان)
❤به من عشق تعارف نکنید❤
دنیایی از دنیاهای عکس متحرک
love
باستارگان
عاشقانه
اس ام اس عاشقانه هزار اس
طرفاي من
Ƭнє ωσяƖɗ σf му ωσяɗѕ
قرار نبود
رویای دخترانه ی من
عاشقانه های شرجی
کلبه غم
توت فرنگی
(facebook)بارونlike
black rose
عشق موافق
هرچی تو بخوای
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کنارت هستم♥ℓღ℣ℰ♥کنارم بمان و آدرس asheghaneabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OtheR

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 896
بازدید کل : 168871
تعداد مطالب : 936
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد


سفارش کد بارشی

کد هدایت به بالا

قالب وبلاگ
چت روم
کد موزیک

کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

ڪدموس اسمایلے